23 abril, 2008

Comezo a mañá cunhas palabras terribles que lin nun blog "mi vida está sujeta", e non podo máis que sentir unha opresión no peito ,que me afoga, que me entristece profundamente. Fala a miña amiga das cousas que pasaron, e de como o vivido xa non voltará a repetirse, e cun aire meláncolico infinito que se ensancha co son da choiva fóra, cóntanos que deixou o seu espíritu bohemio gardado -perdido- nun caixón.
Penso que a vida non pode deixarse suxeita nunca, nin siquiera alí onde decidamos nun momento dado comprar unha casa, prantar unha árbore e parir. A vida é amplitude e posibilidades, e en calquera momento, pode un arrastrar o seu espíritu infantil, co pouco que necesitamos nunha maleta, e emprender unha nova vida, en calquera sitio. Non se pode renunciar á aventura cando o único que temos seguro neste mundo é a morte.Por eso hoxe, lendo o marabilloso artigo da miña amiga, sentín a alma encollida. Hai tardes así, nas que unha imaxina que calquera tempo pasado foi mellor, pero...seguro que a fada bohemia, viaxeira, aventureira e artista que Raquelita leva dentro segue ahí, dentro dela, sin perder nin ápice de intensidade .

2 comentarios:

bor dijo...

Aprovecho tu blog, con tu permiso, para agradecer a Raquelita que me arrancase una sonrisa hoy y unas cuantas carcagadas jajaja... por su SÁTIRA EN EL LAVADO DE COCHES, más de una vez me pasó algo similar, claro que hace ya mucho tiempo, no tengo tiempo de limpiar mi coche (el cenicero está a punto de desbordar, las alfombras llenas de piedritas y el exterior... ummm caquitas de gaviota jejeje... vivo en un pueblo con mar...). Si es que esos sitios... dan mucho juego... hay cada pringaoooo!

Besitos para las dos.

Reina de Palandria dijo...

yo -como no deja que hagamos comentarios en su blog - tuve que hacerle el comentario vía correo electrónico. En fin, ya le dije que valoraba su humor, y su ironía, que ya está bien de tanta melancolía, no?
Yo me reí de locura, además de lo bien escrito que está.

Bicos