30 septiembre, 2008

Cada un perde o tempo no que lle peta, e eu son adicta a GH, ainda que este ano non lle estou dedicando moito tempo (todo se andará) pero si que me dou cada día unha volta pola web e polos blogs dos entendidos, e sinceramente, estou un pouco impresionada coa cantidade de comentarios que estes tipiños comentaristas de Gran Hermano como única profesión reciben nos seus blogs. En xeral non atopei nada interesante, pero si algo impactante, a foto da primeira comunión de Almudena, a enana que meteron nesta edición como símbolo de superación persoal e bla bla bla. Porque o certo é que para entrar no reality hai queJustificar a ambos lados ser ou moi guapo/a ou ser un freake ou ter unha tara física salientable, que xa se sabe que agora o das minusvalías vende moito. A min - como minusválida que son- paréceme moi ben, pero claro, eu que son freake e teño tara física, pero que nin unha cousa nin outra se me notan a simple vista, pois non me collen nun casting nin á de tres.
En fin, que é falar por falar, a foto ten o seu aquel, non? máis que nada porque me trouxo lembranzas daqueles vestidiños de primeira comunión , daqueles recordatorios...Ay, qué infancia máis difícil tivemos. Bueno , ao caso, que quero que boten a Almudena, non por enana, si non porque me cae fatal.

No hay comentarios: