05 diciembre, 2008











Estou impactada pola noticia, non dou crédito, que Barbie gane a Bratz pareceme inconcebible, e sin embargo, aquí está , publicada en tódolos xornais a triste nova, o fin da boneca Brazt...




Eu estaba recén chegada a Pontevedra, recén chegada ao meu actual traballo, e estreneime cunha operación , estiven no hospital ,e os meus compañeiros de oficina , ante a miña emoción pola aparición no mercado dunha nova boneca, non lles quedou outra que agasallarme cunha das novas bratz, un daqueles exemplares dos catro que sairon ao mercado fai xa uns anos. Tiven a sorte de ser unha das primeiras en ter unha Bratz orixinal, e agora, esta sentencia non me deixa indiferenete, quizais porque ao valor sentimental que eu lle daba á miña boneca, teño que sumarlle agora o valor que terá como peza de colección, unha vez que as Bratz desaparezan do mercado.







No hay comentarios: