03 febrero, 2009

Febreiro. Non ten nada de particular, ou queda eclipsado o feito de que comece un novo mes coas lembranzas a flor de pel que me deixou a fin de semana.Máis que lembranzas (ainda non pasou tempo dabondo para morriñas lastimeiras) son emocións a flor de pel, pequenas punzadas de ledicia dunha fin de semana calquera , de finais de xaneiro no que por riba de calquera outra acción relevante sobreasiu o aplauso, forte, ruídoso, convencido, agarimoso e sinceiro.
Creo que a vida se resume ben neses pequenos xestos de agradecemento, de apoio, de amistade ao fin e ao cabo. Somos tamén as persoas que queremos, as que admiramos e apoiamos nas súas viaxes públicas e privadas, nos seus logros, nas súas metas. E así foi a miña fin de semana, cargada de aplausos para a xente que o merece, e que comparte conmigo os seus espacios, non só a súa cotidianidade máis íntima, senón tamén a intimidade de vértigo que sinten cando se dirixen a un público entregado, cando se enfrentan a un auditorio que os vai xuzgar , que vai empaparse das súas accións, e dos seus sentimentos.

1 comentario:

vanesa dijo...

Yo también la apoyo y la aplaudo aún con solo cuatro horas de sueño,que lo merece.
Y gracias por la parte que me toca,aunque tú me aplaudirías aunque fuese con un cuerno en la cabeza,je,je.(Tienes que ser mas objetiva)

Ah,y el Cola Cao no lo tires.Mucha gente pasa hambre por ahí,no estaría bien ni valdría la pena. Si tal me lo tomo yo.